Mijn buit uit Amsterdam

Een tijdje geleden ben ik met mijn klas naar Amsterdam geweest, het was een geslaagde dag! Van tevoren had ik opgeschreven wat ik graag wilde hebben van Lush, omdat ik anders weer thuis kom met veel te veel – ik ken mezelf te goed –  en dan heb echt teveel geld uitgegeven. Dus om dat te voorkomen, hield ik me ongeveer aan mijn ‘boodschappenlijstje’.

mijn buit van Lush

Dit is dus mijn ‘buit’ van een dagje Amsterdam. Natuurlijk ben ik ook even de Lush binnengehuppeld, want waar ik woon, zit er niet echt 1 vlak in de buurt. De dichtstbijzijnde is denk ik Rotterdam, maar dat is alsnog bijna 2 uur rijden met de auto en met de trein. (ik ben er nog nooit heen geweest met de trein, dus het is een schatting)

Ik ben dus naar Lush geweest en heb een paar dingetjes gekocht!
Marilyn (13,70 euro)
Dit  is een soort haarmasker, wat ervoor zorgt dat blond haar een nog net iets mooier wordt, het geeft glans en maakt iets lichter. Ik vind het vooral heel leuk om het op mijn haar te smeren en het te laten opdrogen, eigenlijk hoeft het er maar 20 minuten op te zitten voordat het eruit gespoeld kan worden, maar bij mij heeft het er wel eens langer dan een uur op gezeten, toen was mijn haar helemaal hard geworden, maar daarna was het wel lekker zacht (:

Rub Rub Rub (14,70 eur0)
Deze heerlijke douchescrub heb ik twee keer gekocht, omdat mijn moeder er ook graag eentje wilde om het ook eens uit te proberen. Het is een douchescrub – dus eigenlijk gewoon een douchegel en scrub door elkaar – en het ruikt naar, tja waar ruikt het eigenlijk naar, ik kan het niet precies uitleggen, maar als ik heb gebruikt heb voel ik me heel schoon. Opzich heeft het wel iets weg van citroen met nog iets erdoor waarvan ik niet weet wat het is. Maar het is zeker het proberen waard!

-Lemony Flutter (10,65 euro)
Het is een product speciaal voor de nagelriemen, de natuurlijke boters en oliën zorgen ervoor dat de nagels en nagelriemen zacht en soepel worden. Eigenlijk gebruik ik het meer als een handcreme, vooral in de koude wintermaanden als mijn handen heel droog zijn. Het ruikt heel sterk naar citroen, als ik ziek ben gebruik ik het niet omdat ik dan een beetje misselijk word van de geur. Het is maar een potje van 45 gram, dus het lijkt heel duur, maar ik doe echt al een eeuwigheid met een potje en ik ben nog maar net over de helft! (ik gebruik het sinds september vorig jaar)

-Mumkin 
Ik weet niet meer hoeveel deze leuke bubble bar kostte, het was een limited edition voor pasen. Ik schat dat die rond de 7 euro heeft gekost. Het ruikt een beetje naar framboos, niet echt fris, maar wel lekker. Ik vind het net lijken op een soort royaal versierd gebakje, echt heel schattig.

-Tisty Tosty (5,95 euro)
Een bruisbal in de vorm van een hartje en dan zitten er nog gedroogde roosjes in ook! Het ruikt heerlijk zoet naar rozen en de echte rozenknopjes erin vind ik echt heel leuk. Nu ligt deze in mijn kast zodat mijn kleren lekker gaan ruiken. (Ik leg altijd bubble bars en bruisballen van Lush tussen mijn kleren) Ik vind tisty tosty echt heel schattig en de geur is echt heel verslavend.

Ook heb ik er nog twee proefjes bij gekregen, Dream wash – een shower smoothy, opzich wel lekker, je huid wordt er lekker zacht van – en Dream Cream – een bodylotion uit dezelfde lijn als dreamwash.
Ik vind ze allebei opzich niet verkeerd, maar ik ga ze niet kopen.

2 gedachtes over “Mijn buit uit Amsterdam

Plaats een reactie