Mijn favorieten van Lush

Zoals ik wel al eerder in een blogpost geschreven had, ben ik enorm fan van Lush! Maar dan niet een klein beetje dat ik het leuk vind om iets uit te proberen.. Nee ik wil eigenlijk alles uitproberen. Als ik dan een product heb waarvan ik zeg: “JAAA DEZE WIL IK ALTIJD KUNNEN GEBRUIKEN!!” dan zorg ik ervoor dat ik die gewoon thuis heb liggen. Als ik eerlijk moet zijn ben ik best wel heel erg verslaafd aan Lush. Ik zet even mijn favoriete producten op een rijtje.
lush logo


Douche:

snow fairySnow Fairy douchegel. Een knalroze douchegel met glitters die ruikt naar snoepjes. Deze gebruik ik nu drie jaar, jammer genoeg is het alleen te koop rond de feestdagen. Het is een limited edition die ieder jaar terug komt. Het ruikt heel zoet, ik vind het echt heer-lijk ruiken maar je moet er wel van houden. Niet alleen meiden houden van deze geur, ook veel mannen zijn trouwe gebruikers van deze douchegel. Snow Fairy is mijn favoriete douchegel en om ervoor te zorgen dat ik niet zonder kom te zitten dit jaar heb ik twee flessen gekocht. :’)

whooshWhoosh shower jelly. Hoe moet ik dat beschrijven.. Het voelt aan als een “flubberding” een beetje te vergelijken met een drilpudding, maar dan voor onder de douche. Het ruikt heel fris, naar citrusvruchten en rozemarijn, lekker om mee wakker te worden. Het enige nadeel is dat het nogal uit je handen kan glijden als het nat is. Nu gebruik ik die al bijna een jaar, ik ben er heel tevreden over en ik ben wat beter geworden met het gebruiken van de shower jelly.


Haar:

daddy oDaddy-O, een paarse shampoo voor blondines die ruikt naar viooltjes. Ik ging eerst alleen voor de geur, maar wat houdt deze shampoo mijn haar zacht! Mijn haar is donkerblond en heel fijn. Soms had ik bij shampoos wel eens dat mijn haar er een beetje stug van werd, maar sinds ik Daddy-O gebruik heb ik daar geen last meer van. De geur blijft de hele dag in je haar zitten, dus ik kan het dan ook niet laten om er af en toe aan te ruiken.

american creamAmerican Cream conditioner ruikt naar vanille, lavendel en aardbei. Je haar ruikt er ook de hele dag naar. Het houdt je haar lekker luchtig, wat veel conditioners niet doen. Mijn haar is heel dun, dus ik ben altijd een beetje voorzichtig met het gebruiken van conditioner. Ik test ze altijd uit op een dag in het weekend als ik nergens heen moet, omdat ik er een hekel aan heb wanneer mijn haar niet fatsoenlijk zit of als mijn pony steeds terug voor mijn ogen zakt. Ik ben heel tevreden over American Cream en zou hem zeker aan iedereen aanraden!


Bad:

the comforterThe Comforter is mijn favoriete bubble bar. Het ruikt naar zwarte bessen en zorgt voor heeeeel veel bubbels in bad. 😀     Omdat ik echt hou van bubbels is dit de perfecte bubble bar voor mij. Een bubble bar moet je verkruimelen onder de stromende kraan en dan kleurt het water in de kleur van de bubble bar, daarna ontstaat er een hele dikke “bubbeldeken” op het badwater. The Comforter gebruik ik in vier keer, ik vind het een beetje onnodig om gelijk alles in 1 keer op te maken, dat vind ik best zonde en je krijgt niet meer bubbels als je het in 1 keer gebruikt.

dragon's egg
Dragon’s Egg is de fijnste bruisbal die ze hebben bij Lush. Aan de buitenkant ziet het er best saai uit, gewoon wit met een paar kleurtjes erin, maar wanneer je hem in het water doet, ontstaan er schitterende kleureffecten in bad. Een bruisbal moet je langzaam in het water laten zakken en dan bruist het vanzelf op. Je ruikt heerlijk verfrissende geuren van citroen en bergamot. Het leukste vind ik wanneer je bij een hart van glitters komt! Ik vind dat iedereen deze eens moet proberen!

star light, star brightStar light, Star bright is een bath melt. Een bath melt is een soort “boter” die je laat smelten in het badwater, je huid wordt er heelijk zacht van. Deze ruikt naar gember en limoenolie, heerlijk fris. Natuurlijk zit deze vol met glitters (:   (Zoals misschien wel al duidelijk was: ik hou echt van glitters, hoe meer hoe beter). Star light, Star bright is een verfrissende bath melt waar je goed van wakker wordt en vreemd genoeg ga je er ook lekker van slapen.

Dit zijn echt mijn favorieten van Lush, ik heb er nog een hele boel maar daar schrijf ik later nog wel eens over (:
Kennen jullie Lush al? en hebben jullie favoriete producten?

xoxo Inger

Plaats een reactie